woensdag 8 mei 2013

Name change!!/Naamsverandering!

Hey everybody,

So I have decided that since I am blogging about reading and reviewing books all the time, it was
time for a name change! So I changed it to Icequeensbookshelf! When I am done figuring out how to change everything else, it will eventually show up!

Help is ofcourse always welcome! Oh I already changed the background, it fits the name, right?  So lets also share a pic of miss Ice queen! Here it is!

Ik heb besloten om mijn blog te gaan veranderen. Aangezien ik voornamelijk over lezen en boeken blog heb ik besloten dat het tijd was voor een naamsverandering! Hier is ie dan: Icequeensbookshelf!  Er komen nog meer veranderingen als ik heb uitgevonden hoe alles werkt!

Oh ik heb de achtergrond al wel veranderd, pas wel bij de naam he? Hier nog even een foto van miss Icequeen!

Oke ik kon het niet laten dit wil ik jullie lezers vragen/ Ok I couldn't help myself, this is all I ask from you!  LOL


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...