woensdag 15 mei 2013

General Update!!!

Here a quick update! In a previous post I told you that I was going to make some changes! As you can see in the right sidebar, I added my social media button, this way you can like me on facebook, follow me on twitter and find me on Goodreads! There is also a new following option: Networked blogs!  Feel free to follow me in that way!  Oh Im still working on my review policy! If you want me to review anything you can email @ benthemirene@gmail.com with the synopsis, and I will contact you if I am interested. More info on this is to come.

I also added a new page About Me, check it out!
 
 
Hier even een korte update, zoals ik al eerder zei, ben ik druk bezig met het verbeteren en uitbreiden van mijn blog. In de rechter sidebar zijn wat nieuwe toepassingen. Zo kun je boven aan mijn social media knoppen vinden, als je hier op klikt dan verwijst deze je door naar Facebook, Twitter en Goodread. Ook kun je me nu volgen via Networked Blogs, klik op de follow this blog knop en het wijzigt zich vanzelf! Ik werk nog steeds aan mijn recensie beleid, als je voor je boek een recentie wilt krijgen van mijn neem dan contact met mij op via: benthemirene@gmail.com met een korte samenvatting het boek, en dan zal ik je laten weten of ik geinteresseerd ben. Meer informatie komt nog!
 
Ook heb ik een nieuwe pagina toegevoegd: Over mij! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...